*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
„Да бъдеш хуманен е най-необикновената характеристика на човешките същества.“
– Франческа Лаваца
New Humanity, което е и заглавието на новия календар на Lavazza, е личен и колективен ренесанс, възникнал от драматичен момент, споделено преживяване на уединение, което ни вдъхнови да черпим от нашите таланти и чувствителност, да отворим умовете и сърцата си и да възстановим и насърчим по-дълбоки ценности на уважение, приобщаване и устойчивост.
С този проект Lavazza се надява да изгради мост между хората, като им предложи нова визия за света и ги обедини, използвайки изкуството като универсален език. Това е трансформационно движение, което има за цел да предефинира връзката между индивидите и тяхната общност, като се фокусира върху това, което винаги е било важно: околна среда, устойчивост, разнообразие и уважение към хората.
От Кристи ЛИЙ РОДЖЪРС
„Lavazza има сърце и душа.“
– Кристи Лий Роджърс
Това е, което въздейства на Кристи Лий Роджърс за този проект и което я вдъхновява да обедини усилията си с екипа на Lavazza, за да създаде корицата на календара на Lavazza за 2021 г.
Кристи вижда изкуството като врата към душата и вярва, че то може да се използва, за да се погледне отвъд ограничените граници на това, което е точно пред очите ни. Новият проект Humanity прави точно това.
С любовта на Кристи към водата като нейна артистична муза за проекта за корицата на календара на Lavazza за 2021 г., тя поставя фокус върху надеждата и красотата, но най-вече върху нашата уязвимост като човечество и как можем да открием най-дълбоките си силни страни, като се научим как да я управляваме.
Чрез този проект Кристи се надява да вдъхнови другите да си представят по-добро бъдеще, по-добър свят. Свят, в който хората си въздействат облагородяващо. Свят, който показва човечност. Ново човечество, което влага сърцето и душата си във всичко, което прави, подобно на Lavazza.
В събитие, което е изцяло за New Humanity, календарът на Lavazza за 2021 г. ще бъде представен на обществеността чрез мозайка от гласове от общността на Lavazza и извън нея, носейки както предупреждение, така и послание на надежда.
ЯНУАРИ ОТ ДЕНИС РУВРЕ
„Това ново човечество си го представях като път обратно към произхода на света.“
Денис допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с фантастично изображение, в което мъжете се сливат с природата.
ФЕВРУАРИ ОТ КАРОЛИН ДРЕЙК
„Хората, природата и този създаден от човека свят са идеално преплетени.“
Каролин допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с цветен и абстрактен образ на междурасова двойка, която се събира, за да образува единствена по рода си човешка скулптура.
МАРТ ОТ СТИВ МАККЪРИ
„Надявам се да си възвърна същата радост, същото любопитство, същата любов и уважение към другите, които се опитвам да внушавам всеки ден.“
Стив допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с изображение, което показва интимност, любов и признателност към нашето здраве, нашите близки и околната среда.
АПРИЛ ОТ ЧАРЛИ ДАВОЛИ
„Нуждаем се от душа, за да балансираме света, в който живеем, и да хармонизираме неговите творения.“
Чарли допринася за календара на Lavazza за 2021 г., като изработва закачлив образ на мечтана обстановка като средство за осмиване на реалността, в която живеем, и насочване на зрителя в нови посоки.
МАЙ ОТ ЕЙМИ ВИТАЛЕ
„Надявам се, че този момент ще ни вдъхнови да поправим връзката си с природата и един с друг.“
Ейми допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с изображение, което представя хората като част от пейзажа и природата, така че можем да разберем, че грижата за планетата означава да се грижим за себе си.
ЮНИ ОТ МАРТА КУПЪР
„Видяхме как действията на отделни хора могат да доведат до по-голяма полза за всички.“
Марта допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с изображение, което включва жители на Ню Йорк, които са известни с това, че са неконформисти, обединяващи се в отговор на пандемията, като се придържат към правилата.
ЮЛИ ОТ ДЕЙВИД ЛАШАПЕЛ
„Да помагаме на света означава да предлагаме на хората добри продукти без алчност и без злоупотреба с майката земя и нейните жители.“
Дейвид допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с изображение, което показва връзката между природата и човешкия свят, за да предаде послание за единство: ние сме едно.
АВГУСТ ОТ МАРТИН ШЬОЛЕР
„Очите не лъжат. Нашите уста и мозъци може да ни предадат, но през очите ни истината винаги излиза наяве.“
Мартин допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с изображение, което показва нашата споделена човечност, като се фокусира върху най-доброто огледало: нашите очи. Тъй като думите често противоречат на истинските ни чувства, очите ни могат да ни помогнат да се разбираме по-добре.
СЕПТЕМВРИ ОТ ДЖОУИ Л.
„Тук има много богатство, дори и да не се измерва в пари.“
Джоуи допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с изображение, което отдава почит на самодостатъчността на Body Me’en, които не трябва да разчитат на помощта на хора извън семейството си във времена на нужда.
ОКТОМВРИ ОТ ЕУХЕНИО РЕКУЕНКО
„Започнахме да ценим това, което някога ни се струваше тривиално.“
Еухенио допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с изображение, което показва това, което някога е било обикновена реалност (пиене на кафе, споделяне на пространства или водене на разговор), но се превръща в нещо необикновено и наистина ценно.
НОЕМВРИ ОТ СИМОНЕ БРАМАНТЕ
„Вече не човек, а човешко същество.“
Симоне допринася за календара на Lavazza за 2021 г. с изображение, което показва важността на съзнателния живот в хармония със земята, с която живеем. На снимката са представени три грации, които носят със себе си емблема на три основни ценности: осъзнатост, знание и любов.
ДЕКЕМВРИ ОТ TOILETPAPER
„Различни цветове, същото небе.“
ToiletPaper допринася за календара на Lavazza за 2021 г. със сюрреалистично изображение, което ни напомня, че сме едно и също: всички идваме от едно и също място и всички ще завършим на едно и също място – огромна и наситеносиня вселена, подобно на цвета на моделите на снимката.