*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
Календарът на Lavazza за 2024 г. почита Африка и отбелязва 20-ата годишнина на Фондация „Lavazza“
Сами ще се придвижваме по-бързо, но заедно ще стигнем по-далеч.
През 2024 г. календарът на Lavazza отдава почит на красотата на единението пред по-велика цел, хвърляйки светлина върху идеята да мислим отвъд себе си, за да станем повече от нас #MoreThanUs. В това издание Lavazza отбелязва значима дата – 20-ата годишнина на своята фондация. Чрез вдъхновението, почерпено от африканската енергия и творчество, календарът потвърждава твърдия ангажимент на Lavazza към отдадеността, сътрудничеството и овластяването.
Календарът на Lavazza за 2024 г. е колективен проект, събрал трима изключителни фотографи от Африка: Даниел Обаси от Нигерия, Тендиуе Муриу от Кения и Арт Верипс от Южна Африка.
Това описва и прокарва идеята за партньорство във всякакъв смисъл, като се започва от способността човек да бъде широкоскроен спрямо другите – препратка към календара на Lavazza за 2023 г. „Да, открити сме“ – и продължава нататък, за да проучи красотата на сътрудничеството, взаимното „заразяване“ и обединяването на сили въз основа на взаимно уважение с цел да се създаде нещо много по-голямо: Повече от нас.
Тази година календарът на Lavazza за 2024 г.е много повече от произведение на изкуството. Това е проект със социална и природосъобразна ангажираност, свидетелство за забележителните постижения на Фондация „Lavazza“.
През последните 20 години Lavazza съумя да сбъде милиони мечти. С непоколебима отдаденост фондацията не просто задоволява индивидуални потребности, но също така превръща идеите в действия, прокарвайки път, по който мечтите да се превърнат в изпълнена с живот реалност.
„През годините сме се научили да работим заедно и да споделяме цели, усилия и постижения. Наясно сме, че сами ще се придвижваме по-бързо, но заедно ще стигнем по-далеч. Чрез енергията на Африка – люлката на кафето, ние искаме да потвърдим истинските ценности на Фондация „Lavazza“ и да отдадем почитта си на преплитането на ръце, истории и изживявания. Множество гласове пеят е унисон. Тъй като и в семейството, и в компанията знаем, че всеки е важен, но още по-важно е, че сме се научили винаги да разчитаме един на друг.” Пояснява Франческа Лаваца, член на управителния съвет на Lavazza Group, във въведението към календара.