НАЗАД
Чаша кафе с

Мик Дезмънд

Публикувано на 02 август 17

Медиен и търговски директор

 

Мик Дезмънд е медиен и търговски директор на „Уимбълдън“ и отговаря за „всичко, свързано с комуникацията, приходите, бизнес партньорите и излъчването по телевизията“.

 

 

„Създаваме всякакво съдържание, не само конкретно свързаното с тениса, например какво се случва в Кралската ложа, храната, модата, присъстващите знаменитости...“. Накратко, за да бъде верен на себе си, „Уимбълдън“ трябва постоянно да се променя.

Гледна точка, която отлично предава историята на трайния и постоянен успех на най-стария и престижен Голям шлем в света.

 

Работата ни има много аспекти и изиксва това човек да знае как да балансира иновациите с традицията, за да бъдем в крачка с новото, без да променяме душата на турнира. „Ярка илюстрация на това“, казва той на чаша капучино Lavazza, „са нашите дигитални платформи. Те са насочени към по-младата аудитория, защото им позволяват да следят „Уимбълдън“ където и когато пожелаят“.

 

Открихме други статии, които могат да ви интересуват...

MAGAZINE
Червен корт

Дневникът на Агаси

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
MAGAZINE
Перфектният мач

Manifesto

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
MAGAZINE
Върхът

Agassi's Diary

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
MAGAZINE
Върнах се

Agassi's diary

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
MAGAZINE
Възходът

Agassi's diary

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
MAGAZINE
Храмът на тениса

Agassi's Diary

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
MAGAZINE
Финалът

Agassi's Diary

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
MAGAZINE
Сервисът

Tennis Tips

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
MAGAZINE
Бекхендът

Tennis Tips

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
MAGAZINE
Форхенд

Tennis Tips

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ