Мик Дезмънд е медиен и търговски директор на „Уимбълдън“ и отговаря за „всичко, свързано с комуникацията, приходите, бизнес партньорите и излъчването по телевизията“.
Публикувано на 02 август 17
Мик Дезмънд е медиен и търговски директор на „Уимбълдън“ и отговаря за „всичко, свързано с комуникацията, приходите, бизнес партньорите и излъчването по телевизията“.
„Създаваме всякакво съдържание, не само конкретно свързаното с тениса, например какво се случва в Кралската ложа, храната, модата, присъстващите знаменитости...“. Накратко, за да бъде верен на себе си, „Уимбълдън“ трябва постоянно да се променя.
Гледна точка, която отлично предава историята на трайния и постоянен успех на най-стария и престижен Голям шлем в света.
Работата ни има много аспекти и изиксва това човек да знае как да балансира иновациите с традицията, за да бъдем в крачка с новото, без да променяме душата на турнира. „Ярка илюстрация на това“, казва той на чаша капучино Lavazza, „са нашите дигитални платформи. Те са насочени към по-младата аудитория, защото им позволяват да следят „Уимбълдън“ където и когато пожелаят“.