*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
Светът на кафето и този на големите спортни събития споделят някои основни градивни елементи: общуване, ритуалност, енергия, ангажираност и глобален обхват. Сред различните партньорства, които Lavazza поддържа през годините, в първокласни спортове, като тенис, голф, ски и конни надбягвания, има едно специално, което идва от света на футбола.
Сътрудничеството с Ювентус, един от най-успешните отбори в Италия и Европа, базиран в Торино, също като Lavazza, датира от 8 септември 2020 г.
Мястото на обявяването, което увенча Lavazza като официалното кафе на отбора, притежаващ титлата „италиански шампион“ по това време, е Nuvola Lavazza, нашата централа в Торино. Партньорството между бианконерите и Lavazza, родени в един и същи град, все пак е глобално събитие: два бранда, използващи стратегическа визия и изключителни предприемачески умения, които успяват да създадат и изнесат международно признати печеливши бизнес модели, превръщайки се в пълноправни институции от световна класа.
Партньорството празнува съвършенството, родено в Торино, вече признато в целия свят, което произтича главно от общите ценности, които двата емблематични бранда споделят, ангажимента им към иновациите, страстта, традицията и грижата им за хората, свят, в който хората стават истински герои на история за съвършенството.
Важно е да се отбележи, че партньорството включва и ексклузивната консумация на кафе Lavazza във всички барове и стаи за гостоприемство на стадион Allianz в Торино, оборудвани с удобна кафе станция, както и използването на кафе машини Lavazza във всички ложи на стадиона и възможност за предоставяне на кафе в J Hotel.
Подчертавайки фокуса на Lavazza върху ценностите на спорта, ключов стълб в маркетинговата стратегия на компанията, главният маркетинг директор на Lavazza Group Серджо Краверо казва от името на бранда, че е особено горд от подписването на такова престижно многогодишно партньорство, особено като се има предвид връзката между двата бранда и град Торино.
В допълнение към укрепването на местните си корени, Lavazza Group също така подписва през ноември 2018 г. и подновява през 2021 г. многогодишно споразумение за партньорство с един от най-важните и титулувани клубове в британския футбол, а именно Ф.К. Арсенал, превръщайки се в „Официалното кафе” на екипа. Благодарение на това ново сътрудничество превъзходството на автентичното италианско кафе се среща официално с великия английски футбол за първи път.
Интересното е, че основаването на Lavazza и британския клуб се случва почти по едно и също време: докато дълготрайната традиция на Lavazza да предлага автентично италианско кафе започва през 1895 г., Арсенал е основан през 1886 г. Lavazza отново се ангажира с култура, традиция и страст – същите ценности, споделяни от артилеристите всеки път, когато излизат на терена.
Партньорството гарантира, че кафе Lavazza ще се сервира на всички любители на футбола, които посещават Emirates Stadium, както и в тренировъчния център на отбора, през следващите години.
Вярна на кредото си за приобщаване, Lavazza се гордее, че също така става поддръжник на женския отбор на Арсенал през 2021 г. – партньорство, подновено за сезон 2022/2023 г.