*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
Lavazza остава вярна на мисията си да разпространява културата на италианското кафе по целия свят, като участва в най-престижните световни тенис събития и в същото време избира своите официални посланици сред най-известните тенисисти.
Два различни свята се смесват в дългогодишна традиция за постигане на перфектно сервиране: Lavazza и тенисът. Lavazza подкрепя най-важните тенис събития в света повече от десетилетие, от Уимбълдън и Ролан Гарос до САЩ. Open и Australian Open. Освен четирите турнира от Големия шлем и немските турнири в Щутгарт и Хамбург, Lavazza става и платинен партньор на Nitto ATP Finals 2021 – 2025 г. в Торино, ангажимент, отразяващ силната връзка между компанията и нейния роден град. Над десет години присъствие в най-престижните турнири в световната тенис верига, защото доброто кафе е като минувач в пресечната точка на линиите: изисква прецизност, внимание към детайла и стремеж към съвършенство, но и защото кафето е само по себе си традиция и прецизен ритуал, също като опашките на Уимбълдън или приготвянето на червената глина на Ролан Гарос.
Като продължение брандът възнамерява да играе ключова роля както за младите поколения тенисисти, така и за феновете. Доказателство за това е разширеният ангажимент на Lavazza да спонсорира Next Gen Atp Finals и серия от бъдещи тенис таланти. Сред посланиците на бранда Lavazza са младият италиански тенис талант Яник Зинер, най-младият, спечелил втора ATP титла – заедно с Лоренцо Музети и Лоренцо Сонего – но също така и австралийският играч Алекс Де Минаур и звездите от новото поколение Анджелик Кербер и Йохана Конта от Германия и Обединеното кралство.