По време на пътуването си до Южна Америка през 1935 г., Луиджи Лаваца изразява разочарованието си, когато вижда, че непродаденото кафе се унищожава - гледка, която го засяга дълбоко, и в крайна сметка оформя визията му за това как трябва да се прави бизнес. Оттогава винаги обръщаме особено внимание на икономическото, човешкото, екологичното и културното наследство на страните, в които работим. С течение на годините това се превръща в конкретни действия в подкрепа на производителите и техните общности, както и в значима помощ за различни организации по света. Как го постигаме? Като споделяме своята визия и ангажименти с вътрешни и външни заинтересовани страни.
Целта на Lavazza е да създаде непрекъснат цикъл, в който иновативните продукти и процеси, качествените постижения и устойчивостта, се подхранват помежду си, благодарение на приноса на всички хора, с които си сътрудничим, в стремежа си към ежедневно подобрение по пътя към устойчивия растеж.