Групата
Стабилността на семейно управляваното ръководство поддържа дългосрочен, ориентиран към ценностите бизнес подход.

Структурата

В последните години Lavazza Group се фокусира върху международното си развитие, за да подчертае своята независимост и да се утвърди като конкурентоспособна марка навсякъде по света.

Дъщерните дружества
lavazza-le-consociate-m
  • +90

    страни, в които ще откриете Lavazza

  • +4000

    партньора

  • +50

    световни учебни центъра

  • 64%

    От приходи, генерирани на пазарите извън Италия

  • 37%

    Лидер на пазара на дребно в Италия, с пазарна част според стойността

  • 1,87 милиард €

    Нетни приходи: увеличение с 9,3% в сравнение с 1,71 милиарда евро през 2017 г.

  • 38

    място в класацията Global RepTrak® за 2019 г. на Reputation Institute за 100-те топ марки в света

Други марки на групата
lavazza-chi-siamo-il-gruppo-loghi-slider
Наши офиси и дистрибутори
ФИЛТРИРАНЕ ПО

Отчет и изявление

Вижте годишните резултати за 2018 г. на Lavazza Group.

ИЗТЕГЛЯНЕ НА ИЗЯВЛЕНИЕТО