
През 1982 г. Lavazza открива първото си централно управление извън Италия – във Венсен, Париж. И това не е всичко: след основаването на първото чуждестранно дъщерно дружество през 1990 г. в Лондон се създава Lavazza Coffees Ltd, за да популяризира италианското кафе във Великобритания. Емилио Лаваца председателства Европейската федерация на асоциациите за печено кафе (EUCA). Компанията започва да счита Европа като вътрешен пазар.
Със системата Espresso Point Lavazza, еспресо машина, която използва еднократна доза предварително опаковано кафе, през 1989 г. се появява секторът на автоматите за кафе. Компанията също така придобива марките Bourbon и Suerte.
През втората половина на 1980 г. рекламата излиза на международно равнище и се лансират първите кампании в чуждестранната преса и телевизия. От самото начало посланието съчетава италианска автентичност и еспресото, представяйки Lavazza като любимо кафе на италианците в чужбина.