1971
70-те години бележат труден период за италианската икономика, но Lavazza не се разколебава. Компанията открива нови начини за преодоляване на кризата и участва в проучвания и изследвания, за да продължи развитието си в духа на иновациите.
1971
Иновации

През 1979 г. се основава центърът Luigi Lavazza за проучване и изследване на кафето. Основните му дейности са обучение относно консумацията на кафе, изследвания на напитката, нейните ефекти и нейното популяризиране.

Продукт

Блендът Qualità Rossa пристига по рафтовете на магазините в нови вакуумни опаковки, запазващи интегритета и аромата на кафето. Вакуумната система е разработена в сътрудничество с Goglio.

Комуникация

Телевизията става цветна и Нино Манфреди става лицето на Lavazza през 1977 г. Той остава наш посланик в продължение на 16 години.

Продължете пътуването
1989