1950
Кафето, което купуваме днес, продължава да бъде във вакуумирана опаковка. За първи път е опаковано така през 1950 г.
1950
Иновации

В тази година за първи път се използват вакуумни кутии за запазване и капсуловане на аромата на кафето. Така кафето може да се съхранява за много по-дълго време, което позволява да се удължи времето за дистрибуция.

Продукт

Емилио Лаваца, син на Бепе, става част от компанията през 1955 г. с новаторски идеи, довели до създаването на легендарния бленд Lavazza.

Комуникация

Първият рекламен лозунг на бленда Lavazza - „Paradiso in tazza“ („Рай в чаша“) се появява във вестниците и се излъчва по радиото. Лозунг, който все още вдъхновява кампаниите на Lavazza.

Продължете пътуването
1957