Новата реклама Общителност отдава чест на напитката, която най-добре показва какво е Италия и какво означава да си италианец навсякъде по света. По думите на Луиджи Лаваца, „Кафето не е просто напитка, то не е само кафе - за нас то е начин да бъдем заедно.“ Затова и рекламата Общителност поставя акцент върху универсалния характер на италианското кафе, способността му да свързва хората, както и значението на общуването като италианска ценност, лесно разпознаваема навсякъде по света.
Новата реклама Общителност отдава чест на напитката, която най-добре показва какво е Италия и какво означава да си италианец навсякъде по света. По думите на Луиджи Лаваца, „Кафето не е просто напитка, то не е само кафе - за нас то е начин да бъдем заедно.“ Затова и рекламата Общителност поставя акцент върху универсалния характер на италианското кафе, способността му да свързва хората, както и значението на общуването като италианска ценност, лесно разпознаваема навсякъде по света.