Официален сайт Lavazza BG - когато рекламата гради история

Lavazza винаги е имала иновативен подход към рекламата.

Стратегията за имидж на бранда, прилагана през годините, е експертна смесица от традиционна италианска комедия и свежа, артистична визия.

Ден след

ден

2005 - днес
От тенис кортовете до света на вкуса, когато се опитваме да достигнем висините, не забравяме и своето наследство. Страстта към тениса, съвместната работата с множество майстор готвачи, блендовете, завоюващи любовта на потребителите в САЩ, и емблематичната италианска сага In Paradiso обхващат цялото богатство на Lavazza в поредица от успешни рекламни кампании.
2017
Общителност от 1895

Новата реклама Общителност отдава чест на напитката, която най-добре показва какво е Италия и какво означава да си италианец навсякъде по света. По думите на Луиджи Лаваца, „Кафето не е просто напитка, то не е само кафе - за нас то е начин да бъдем заедно.“ Затова и рекламата Общителност поставя акцент върху универсалния характер на италианското кафе, способността му да свързва хората, както и значението на общуването като италианска ценност, лесно разпознаваема навсякъде по света.
2016
Нова звезда в Paradiso

В Paradiso, вятърът на промяната донася нова, ярка знаменитост: италианския комик Маурицио Кроца. Странен архитект, който иска да обнови Рая, и китайски магнат, който се опитва да купи небето, са само някои от персонажите, които той пресъздава в кампанията Paradiso.
2016

Върнах се: Завръщането на Андре Агаси


Кампанията Върнах се отбелязва официалното завръщане на Андре Агаси в Откритото първенство на САЩ, този път в благотворителна роля с Lavazza, партньор на турнирите от Големия шлем. Иновативната кампания включва 150 имитатора на Агаси в стил от 80-те години по улиците на Ню Йорк, както и флаш моб на 150-мата Агаси. Излъчването на видеото към кампанията Върнах се бе кобинирано със създаването на онлайн платформа с новината за великото завръщане на играча, както и за да отбележи присъствието на Lavazza на всички турнири от Големия шлем.

2015
Има още какво да вкусите

Има още какво да вкусите е поканата към любителите на кафе, отправена от международната кампания през 2015 година по повод 120–тата годишнината на Lavazza. Рекламата, режисирана от Жан-Пиер Жьоне (режисьор на Амели разказва как основателят на компанията, Луиджи Лаваца, открива държавите, в които се отглежда кафе, и започва да смесва ароматите. В заключителната сцена, изключителният разказвач Серджо Кастелито цитира думите, вдъхновили младия и предприемчив Луиджи Лаваца: „В живота винаги има какво ново да се открие“.
2014
От Италия със страст

От Италия със страст е международна кампания, посветена на Lavazza A Modo Mio. Рекламата разказва историята на италиански барман, който при звука от включване на кафемашината Lavazza A Modo Mio, тръгва с табла с чаша в ръка от кафенето на улица „Сан Томасо“ 10 в Торино, Италия, откъдето през 1895 започва историята на Lavazza. Барманът преминава през много италиански градове, като събира различни преживявания, усмивки и аромати, типични за Bel Paese, за да ги достави виртуално до домовете на хората навсякъде по света.
2013

Buongiorno America!


Няма по-добър начин за събуждане и за „добро утро“ от чаша изискано италианско кафе Lavazza. И не само в Италия. От септември 2013 г. страстта за кафе и италианските постижения достигат и американските домове с нова гама от блендове. Buongiorno America: there’s a new coffee in town (Buongiorno, Америка: в града има ново кафе) е рекламна кампания, която започва в големи американски списания, вестници и уебсайтове.

2012

Зад престилката

 

Lavazza утвърждава съвместната си дейност с най-добрите професионални готвачи във върхови кулинарни проекти: Масимо Ботура, Антонино Канавачуоло и Давиде Олдани участват в поредица от онлайн видео клипове, „Беседи за вкуса и дизайна на по чаша кафе“, където споделят своите разнообразни, лични подходи към блендовете А Modo Mio.

2012

Добре дошъл, Енрико


В поредното си претворяване кампанията, Paradiso посреща Енрико Бриняно в небесния си пейзаж. Това е първата поява на звездата като посланик на продукт в телевизионна реклама. Бриняно, в разгара на кариерата си, добавя свежа, нова посока и дава нов тласък на естествената еволюция на най-старата и най-обичана телевизионна кампания в Италия.

2005

Carmencita 2.0


Carmencita се завръща на малкия екран с култов комедиен сериал от 12 епизода. Дръзкият, ироничен, изпълнен с индивидуалност и хумор сериал е оригинален и ефективен начин да се повиши осведомеността за бранда в нетърговски контекст, което го прави още по-ценен. Сериалът също допринася за пускането на пазара на бленда Carmencita.

Нови цели
1980-1999
Lavazza излиза от границите на Италия и разпространява посланието си по света, послание, носено от емблематични звезди като Лучано Павароти, Моника Вити и Мария-Грация Кучинота.
1995
Кампанията Paradiso

Всичко е по-хубаво с кафе – дори Раят. Това е идеята зад новата кампания Paradiso, с участието на Тулио Соленги и Рикардо Гароне в ролята на Свети Петър. Режисьорите включват Габриеле Салваторе (Cinema Paradiso) и Алесандро Д’алатри (Americano Rosso).
1995-1999

Европа говори италиански



Lavazza продължава ангажимента си към международните рекламни кампании:
  – във Франция, с кампанията с плакати Bel Canto
  – в Германия, с кампанията Wie in Italien.
Lavazza лансира първата си паневропейска кампания, свързваща бранда с италианските ценности, и представя Lavazza като малка глътка Италия. Кампанията включва две телевизионни и четири печатни реклами.

1993-1994

Италианско еспресо, европейски реклами

За повишаване на осведомеността за бранда и разширяване на популярността, Lavazza разработва различни телевизионни кампании. За пореден път темата е в италиански стил: в Германия - с кампанията Soul of Espressoв Швейцария - с L'Italiano vero; в Обединеното кралство - в The Italian expression for coffee (Италианският израз за кафе).

1993-1994

Ново свидетелство


Във Франция Lavazza излъчва адаптация на италианската рекламна кампания с участието на Лучано Павароти и Моника Вити. След 17 години с великия Нино, Lavazza променя комуникационната си стратегия. Избрани са четири посланика на продукта, за да се избегнат преките сравнения с Манфреди: Лучано Павароти, Моника Вити, Джорджо Форатини и Бъд Спенсър.

1982-1992

Печеливши фрази

 

Започват първите международни рекламни кампании на Lavazza по телевизията и в пресата. Мотото Любимото кафе на Италия ясно свързва Lavazza с темата за италианското. Само няколко години по-късно, на пазара се появява продуктът Crema e Gusto, представен, както винаги, от Нино Манфреди. Новият продукт е придружен от ново мото: Crema e Gusto. Всяко време е точното време. Lavazza в момента е пазарният лидер в Италия.

В

началото


1946-1979
Lavazza с новаторски подход в света на комуникацията в Италия:
От емблематичното си лого до забавния Carosello – по целия път до избора на Нино Манфреди за перфектния посланик за ценностите на бранда.
1977

Дами и господа: Нино Манфреди


Lavazza променя своята рекламна стратегия, за да консолидира бранда с нов формат телевизионна кампания, като към повествованието се добавя и общественото влияние на посланиците: Нино Манфреди, обичана личност и знаменитост в най-добрия смисъл на думата. Манфреди е лицето на кафе Lavazzza до 1993.
Благодарение на запомнящите се послания, фразите в кампанията стават част от езика:
Кафето е удоволствие, но ако не е хубаво, какво удоволствие е това? Кафе Lavazza: колкото повече пиете, толкова повече кипите от енергия!

1965

Carosello

Когато телевизията се появява за пръв път в Италия, телевизионното шоу Carosello е най-популярната програма. Lavazza естествено оставя свой отпечатък с дълга серия от запомнящи се телевизионни реклами. Появяват се комиксите Paulista, а Caballero Misterioso и Carmencita, които със стихотворните си реплики и комичен испански, веднага стават нарицателни, а приключенията им продължават до 1975 г.

1959-1962

Какъв аромат, приятели!

Постер с южноамериканско чувство, с темите кафе, топлина и любов, бележи лансирането на първия индустриално произведен бранд кафе с международно разпостранение. Две години след дебюта му, харизмата на Паулиста го превръща в звезда в серия от комедийни видеа.

1946-1950

Ражда се нов бранд

Братята Лаваца пускат първото брандирано кафе. Създава се логото на Lavazza и се взема ключово маркетинг решение: блендът Lavazza да се продава предварително опакован в брандирани опаковки с логото на Lavazza за директна реклама на бранда. Мотото на първата кампания Lavazza е Miscela Lavazza... Paradiso in tazza (Блендът Lavazza... рай в чаша).