• Принтирайте
  • Направете отметка

Доклад за устойчивост за 2015 г.

Продължаващ процес на подобрение

Цели на документа

Нашият бизнес се развива динамично през последните години. Бидейки шеста в световното класиране, Lavazza утвърждава себе си като глобална компания, като 50% от прихода ѝ е от износ.


Свалете доклада за устойчивост в PDF формат

Или прочетете интерактивната версия онлайн, за да видите допълнително съдържание

Десктоп версия: най-подходяща за Firefox, Chrome или Internet Explorer 11.

iPad и таблет: оптимизирано за екрани с висока резолюция.

Ние сме водеща международна група, ангажирана с поддържане на предлагането на същото качество и превъзходство, които ни отличават вече 120 години.

Искаме да продължаваме да растем, без да забравяме кои сме и от къде сме тръгнали -  ценностите, на които се базира нашият бизнес и уважението към нашите служители, чиято усилена работа и умения ни позволяват да се целим на високо и да постигаме всички амбициозни цели. В началото на 2017 г. преместихме централата си в новата собствена сграда на Lavazza, която е изключително близо до мястото на раждане на компанията - в Торино - град на иновация и промяна. 

Това преместване ще даде тласък към по-устойчиво, интегрирано и иновативно управление на нашата група. Новата централа ще се характеризира чрез по-ефикасно управление на консумацията на енергия, по-малко използване на хартия и повече гъвкавост в организацията на пространството. Също така, дигиталните технологии ще спомогнат за по-кооперативен дух, както и за по-ефективна комуникация в рамките компанията и с всички заинтересовани страни.

Устойчивостта за нас представлява реалност и нова възможност, а новата централа е конкретен пример за този подход.

Този доклад разказва историята на година, доказала се като невероятна за устойчивостта ни; история, която стартира със серия от специални събития през 2015 г. - Lavazza е избрана за Официално кафе на италианския павилион по време на 2015 Universal Exposition и представя първия си Доклад за устойчивост, както и своето изобретение биоразградима капсула. Също така, Lavazza продължава по пътя на иновацията чрез представянето на първото еспресо в космоса, подкрепяйки културата чрез партньорството си с музея Гугенхайм в Ню Йорк и Венецианските градски музеи. Промотиирането на международни спортни събития чрез партньорството си с 4 тенис турнира от Големия шлем, също беше важна точка в програмата на Компанията. Специалната година се характеризира най-вече от един важен стълб в нашата предприемаческа визия, вниманието и грижата, които отдаваме на нашите служители. 

История, написана от постоянство и доверие, от визия и импулс за бъдещи предизвикателства и възможности. 




Alberto Lavazza

Президент на Luigi Lavazza S.p.A.

Устойчивостта е тема, която всички трябва да вземем под внимание. Днес, както и в бъдеще, то ще бъде основен елемент от бизнеса.

Предизвикателство, пред което ние в Lavazza се изправяме всеки ден. Полагаме усилия да предложим на нашите потребители качество на всички нива. Всъщност, ние много добре знаем, че нашите потребители не са същите като преди 10 години, и че стават все по внимателни във всички аспекти, свързани с качество и стойност, включително устойчивост на компанията - както от страна на самия продукт, така и от гледна точка на производството. 

Благодарение на таргетирана политика за растеж на ключовите пазари и стратегически придобивания, Lavazza се утвърждава като глобален лидер. Нашата цел е да продължим да се развиваме в тази насока като използваме нашите ценности, качество и способността ни винаги да сме иновативни. С други думи, използвайки това, което прави Lavazza уникална. Ние сме убедени, че комбинацията от иновативност и устойчивост е ключа към успеха. Затова сме инвестирали над два пъти повече в Прочуване и развитие през последните четири години. 

Вярваме, че е важно да разпространяваме нашата кафе култура и уникалността на нашата автентична Италианска марка по целия свят.

В тази връзка работим заедно с фермери, за увеличаване на техните знания и експертност - това е от изключителна важност за Lavazza. Правим го, като предоставяме правилните инструменти и технологии, за посрещане на промените в климата и минимизиране на въздействието от тяхната дейност върху околната средата, подобрявайки начина им на работа.

Глобалните пазари изискват от нас да растем. Целим да надгрaждаме над това, което ни направи една от най-надеждните марки в чужбина – нашите ценности и същност. Визия, която комбинира традиция и иновация, и преди всичко уважение към нашите сътрудници и клиенти в цял свят. 

 

Antonio Baravalle

Главен изпълнителен директор на Luigi Lavazza S.p.A