• Принтирайте
  • Направете отметка

ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА СЕ РАЗРАСТВАМЕ

Lavazza се е утвърдила като лидер на италианския пазар на дребно

Основана през 1895 г., компанията, намираща се в Торино, е собственост на семейство Lavazza за четири поколения. 
Lavazza е една от най важните пекарни в света, лидер в Италия с дял около 41% от пазара на дребно по стойност.


Lavazza днес:

над 1.9 милиарда евро оборот (Финансови Отчети от 2016 г.)

  • Над 90 държави по света, в които Lavazza присъства с директни дъщерни дружества Lavazza и една обширна мрежа от дистрибутори
  • Над 3.000 служители
  • 6 производствени заводи, които включват: 3 в Италия (Торино, Гатинара и Поцили), завода Carte Noire в Lavérune, Франция и две дистрибуторски центъра (една в Бразилия и другата в Индия, които обслужват местния пазар).
  • Повече от 50 Training Center по света, в които над 30.000 човека се обучават всяка година
  • Повече от 25 години на традиция в производството и маркетинга на системи и продукти за кафе на дози
  • 60,3% от приходи, произхождащи от пазарите извън Италия (Финансови Отчети от 2016 г.)
  • 27 милиарда чашки кафе Lavazza се консумират годишно по целия свят


Група Мулти-марка
Компанията се е установила като една от италианските марки с най-високо доверие в чужбина, благодарение на визията, базирана на постоянен диалог между традиция и иновация.
През последните години, Групата Lavazza предприе процес на международно развитие, целящо засилването на нейната независимост и способност да се конкурира на глобално ниво.

По-специално, компанията е изпълнявала някои важни сделки: MERRILD, водеща марка в сферата на търговията на дребно в Дания и Балтийските републики, присъединила се към Групата Lavazza през 2015 г. През същата година, Групата също поема дистрибуторския бизнес за продуктите на Lavazza от нейния локален партньор в Австралия, като създава ново дъщерно дружество в Мелбърн.

На 29ти Февруари 2016 г., CARTE NOIRE става част от Групата Lavazza, добавяйки индустриални възможности към компанията със завода Carte Noire в Lavérune, разположен в региона на Occitanie. Тази важна сделка позволява на Lavazza да вземе стратегическа водеща позиция във Франция; един от петте най-големи пазара на кафе в света и сега считана за втория пазар на компанията. Успехът от сливането на двете компании бе воден от общи ценности и история, споделен опит и синергичен подход към иновациите, в допълнение към силно допълващо позициониране на пазара, канали за дистрибуция и ключови клиенти.

В линия с глобализацията на компанията и стратегия на позициониране от “premium” клас, Групата Lavazza закупува KICKING HORSE COFFEE на 24ти Май 2017г. Канадската верига е лидер в органичната и лоялна търговия с кафе на Северно Американския пазар. Сделката дава възможност на Lavazza да закупи 80% от капитала на компанията.

 

Training Center Network
Характерни ценности на марката Lavazza са основно качеството и иновацията. Следователно, Lavazza е създала Training Center Network, една международна мрежа от над 50 центрове за обучение по света, където около 30.000 потребителя всяка година, като клиенти, журналисти и лидери на мнение, могат да научат как се приготвя отлично еспресо и да научат всичко, което е необходимо да се знае относно кафето на по-широко ниво.

Изтеглете Годишен Доклад за 2016 г.