• Принтирайте
  • Направете отметка

Рекламите на Lavazza започват да се въртят по телевизията почти незабавно.
Сега, повече от 50 години по-късно, колекцията от реклами на Lavazza дава безгрижна и забавна гледна точка за Италия, като главният фокус винаги е към чашата еспресо.

Този раздел съдържа всички реклами на Lavazza от 1950 г. до наши дни, както и международните реклами, създадени за всяка страна.
Изберете предпочитаните години и... приятно гледане!

The new face of the Lavazza Paradiso campaign 2012-2014 Новото лице на кампанията Lavazza Paradiso

 

Епизодът Giardini dell’Eden" (Райските градини) бележи завръщането на великия герой: Тулио Соленги (Tullio Solenghi), първоначалният 'обитател' на Рая от първата кампания Lavazza Paradiso, изпълняващ ролята на Св. Петър. 

 

Tелевизионни международни кампании Lavazza- кафето на Уимбълдън 2010-2012 г. Международни телевизионни кампании Lavazza - кафето на Уимбълдън
2008-2009 г. Tелевизионни кампании Lavazza ИТАЛИЯ - Trevi
Новото лице на Lavazza Heaven 2012 г. Tелевизионни кампании Lavazza ИТАЛИЯ - новото лице на Lavazza Heaven



Enrico Brignano е последният пристигнал: приветстван, както винаги от Св. Петър (Riccardo Garrone) и чаша отлично кафе Lavazza.

Първият представител на продукт: Nino Manfredi. 2011 г. Tелевизионни кампании Lavazza ИТАЛИЯ - Favola A Modo Mio



През 2011, специална кампания, подготвен специално за кината, е посветена на новата машина от гамата A Modo Mio - Favola.


Bonolis e Laurenti arrivano in Paradiso 2000-2011 г. Tелевизионни кампании Lavazza ИТАЛИЯ - Bonolis и Laurenti отиват в Рая

 

 

Bonolis и Laurenti поемат щафетата от Tullio Solenghi. Това невероятно забавнo и комедийно дуо разговаря с глас извън кадър - този на Lavazza - подсилващ комичния сюжет на тези реклама.

S’ode un grido nella pampa...Carmencita è tornata! 2005 г. S’ode un grido nella pampa...Carmencita è tornata!

 

 

Иконата в историята на рекламите на Lavazza се връща в телевизията с 10-епизодно комедийно шоу. Вечно живият характер е по-актуален от всякога, култова фигура за всичките си фенове.

Nasce la campagna TV del Paradiso. 1995-1999 г.

 

 

С известни режисьори от ранга на Alessandro D'Alatri и Gabriele Salvatores и знаменитост като Тулио Solenghi, придружени от постоянното присъстващия Свети Петър (Riccardo Garrone), през 1990 г. зрителите стават свидетели на ироничните и наивни приключения на комплект Paradise, пълен с облаци и ангели, възвисяващи различните кафе блендове на Lavazza от Crema е Gusto да Qualità Oro.

Четири в едно 1993-1994 г. Lavazza телевизионни кампании ИТАЛИЯ - Четири в едно



Lavazza променя представителите на своя продукт. Новите телевизионни реклами на Lavazza се въртят около приключенията на четири звезди: Luciano Pavarotti, Monica Vitti, Giorgio Forattini и Bud Spencer.

Tелевизионни кампании на Lavazza в ИТАЛИЯ - първото лице на продукта: Nino Manfredi. 1977-1992 г. Tелевизионни кампании на Lavazza в ИТАЛИЯ - първото лице на продукта: Nino Manfredi.

 

 

 

Телевизията вече е цветна и е навсякъде. С развитието на телевизията, Carosello е изоставен.
Lavazza и Armando Testa избират нова телевизионна кампания със силно разказваща структура, с участието на един-единствен посланик на продукт.
До 1993 г. този посланик е много популярният италиански актьор, олицетворяващ кафе Lavazza: Нино Манфреди.

Пристигането на Caballero и Carmencita на Carosello 1960-1976 г. Tелевизионни кампании на Lavazza в ИТАЛИЯ - пристигането на Caballero и Carmencita на Carosello



Двама герои, които бележат една цяла епоха, се появяват по черно-белия екран на канал RAI, в единствената търговска програма на онова време: Carosello.

Те са Caballero и Carmencita, звездите на “Любов от пръв поглед”, сагата Paulista, която държи италианската телевизионна публика развълнувана до средата на -1970-та.