• Принтирайте
  • Направете отметка

Рекламите на Lavazza започват да се въртят по телевизията почти незабавно.
Сега, повече от 50 години по-късно, колекцията от реклами на Lavazza дава безгрижна и забавна гледна точка за Италия, като главният фокус винаги е към чашата еспресо.

Този раздел съдържа всички реклами на Lavazza от 1950 г. до наши дни, както и международните реклами, създадени за всяка страна.
Изберете предпочитаните години и... приятно гледане!

BORN SOCIAL 2017 Born Social

 

 

Кой каза, че всички стереотипи относно италианците са винаги грешни? Новата кампания Lavazza, отпразнува еклектичния дух на нашата страна, разказвайки по забавен и ироничен начин една от най-емблематичните характеристики, с която останалата част от Света ни познава: нашата социална натура е да общуваме.

Рекламата Born Social разказва най-добре духа на италианците и показва, как всеки момент, ако е придружен от една чашка кафе, може да се превърне в една уникална възможност за общуване с другите.

Lavazza продължава и през 2017 по пътя на интернационализацията и на комуникацията, акцентирайки върху значението на изключителното качество на италианското кафе в ежедневния живот, в Италия и в Света.



 

MORE TO TASTE 2015 More To Taste

 

 

 

Дълбокото послание, което международната кампания на Lavazza оставя, по случай честването на своите 120 години, ни призовава да се замислим: “В живота винаги има още нещо, което да бъде открито”. Младежът Luigi Lavazza, благодарение на безценен съвет, получен от баща му, заминава за да преоткрие света, за да създаде изключителната смес на кафе, което всички ние днес познаваме.


Кампанията на Lavazza “There’s More To Taste” разказва за любовта към традицията, заедно с една дълбока страст, за откриването на нови граници. Тези редки характеристики за един младеж от онова време, са били печелившата развръзка, за създаването на една смес от кафе, позната в целия Свят.

Един глас, разказващ изтънченост, този на Sergio Castellitto придава едно леко загатване на магия благодарение на характерния кинематографски стил на френския режисьор Jean-Pierre Jeunet. Уникалният стил на тази реклама се свързва перфектно с духа на Lavazza, който тя винаги успява да предложи, във всичките си различни вкусове, едно автентично удоволствие.



 

The new face of the Lavazza Paradiso campaign 2012-2014 Новото лице на кампанията Lavazza Paradiso

 

Епизодът Giardini dell’Eden" (Райските градини) бележи завръщането на великия герой: Тулио Соленги (Tullio Solenghi), първоначалният 'обитател' на Рая от първата кампания Lavazza Paradiso, изпълняващ ролята на Св. Петър. 

 

Tелевизионни международни кампании Lavazza 2010-2012 г. Международни телевизионни кампании Lavazza
2008-2009 г. Tелевизионни кампании Lavazza ИТАЛИЯ - Trevi
Новото лице на Lavazza Heaven 2012 г. Tелевизионни кампании Lavazza ИТАЛИЯ - новото лице на Lavazza Heaven



Enrico Brignano е последният пристигнал: приветстван, както винаги от Св. Петър (Riccardo Garrone) и чаша отлично кафе Lavazza.

Bonolis e Laurenti arrivano in Paradiso 2000-2011 г. Tелевизионни кампании Lavazza ИТАЛИЯ - Bonolis и Laurenti отиват в Рая

 

 

Bonolis и Laurenti поемат щафетата от Tullio Solenghi. Това невероятно забавнo и комедийно дуо разговаря с глас извън кадър - този на Lavazza - подсилващ комичния сюжет на тези реклама.

S’ode un grido nella pampa...Carmencita è tornata! 2005 г. S’ode un grido nella pampa...Carmencita è tornata!

 

 

Иконата в историята на рекламите на Lavazza се връща в телевизията с 10-епизодно комедийно шоу. Вечно живият характер е по-актуален от всякога, култова фигура за всичките си фенове.

Nasce la campagna TV del Paradiso. 1995-1999 г.

 

 

С известни режисьори от ранга на Alessandro D'Alatri и Gabriele Salvatores и знаменитост като Тулио Solenghi, придружени от постоянното присъстващия Свети Петър (Riccardo Garrone), през 1990 г. зрителите стават свидетели на ироничните и наивни приключения на комплект Paradise, пълен с облаци и ангели, възвисяващи различните кафе блендове на Lavazza от Crema е Gusto да Qualità Oro.

Четири в едно 1993-1994 г. Lavazza телевизионни кампании ИТАЛИЯ - Четири в едно



Lavazza променя представителите на своя продукт. Новите телевизионни реклами на Lavazza се въртят около приключенията на четири звезди: Luciano Pavarotti, Monica Vitti, Giorgio Forattini и Bud Spencer.

Tелевизионни кампании на Lavazza в ИТАЛИЯ - първото лице на продукта: Nino Manfredi. 1977-1992 г. Tелевизионни кампании на Lavazza в ИТАЛИЯ - първото лице на продукта: Nino Manfredi.

 

 

 

Телевизията вече е цветна и е навсякъде. С развитието на телевизията, Carosello е изоставен.
Lavazza и Armando Testa избират нова телевизионна кампания със силно разказваща структура, с участието на един-единствен посланик на продукт.
До 1993 г. този посланик е много популярният италиански актьор, олицетворяващ кафе Lavazza: Нино Манфреди.

Пристигането на Caballero и Carmencita на Carosello 1960-1976 г. Tелевизионни кампании на Lavazza в ИТАЛИЯ - пристигането на Caballero и Carmencita на Carosello



Двама герои, които бележат една цяла епоха, се появяват по черно-белия екран на канал RAI, в единствената търговска програма на онова време: Carosello.

Те са Caballero и Carmencita, звездите на “Любов от пръв поглед”, сагата Paulista, която държи италианската телевизионна публика развълнувана до средата на -1970-та.